zondag 14 september 2014

Oscar is al VIER !!!

Mijn kleinste Prinsje is afgelopen week alweer vier geworden !  Om even in clichés te vervallen : wat gaat de tijd toch snel !  Als ik aan Oscar denk dan zie ik nog altijd een klein kindje voor me, mijn baby'tje, maar als je nu naar hem kijkt dan moet ik toch toegeven dat hij helemaal geen baby meer is. Wat is hij een grote jongen geworden ! Zelfzeker, ontzettend grappig, koppig en een grote knuffelaar. Hij doet zich graag stoer voor, maar 's avonds voor het slapengaan en 's ochtends voor we opstaan, moet hij altijd nog even bij mij in bed komen liggen.  Met z'n lijfje dicht tegen me aan, zijn benen over de mijne en mijn hand in de zijne.  Ik hoop dat hij dit ritueeltje nog lang wil doen, want ik geniet er minstens evenveel van als hij.
Mijn mama maakt altijd van die supermooie bewerkingen van foto's van m'n Prinsjes.  Voor Oscar's verjaardag maakte ze deze :


Fantastisch, niet ?  De Prinsjes vonden hem geweldig, ze moesten er enorm om lachen.  Een collega van het werk had niet door dat de foto bewerkt was en vroeg zich af hoe die kaarsjes op zijn hoofd bleven staan en of dat niet gevaarlijk was?! 

Van de juf op school kregen we ook nog huiswerk mee.  De klaspop Rikki mocht mee naar huis voor het verjaardag's weekend en daarvan graag een verslagje in het bijhorend schriftje.  Een paar foto's genomen van mijn Prinsje met Rikki, maar helaas Rikki vergeten meenemen naar het verjaardagsetentje ...  Dus geen foto's van Rikki met een feestvierende Oscar, dan maar over een paar andere dingen schrijven. Hopelijk is het 'creatief" genoeg ;-)
Fijn feestje, Prinsjes enorm leuk gespeeld, meer moet dat niet zijn voor een verjaardagsweekend !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten