woensdag 23 oktober 2013

Familie


Toen ik bijna zeven jaar geleden viel voor mijn Droomprins kreeg ik niet alleen hem maar ook nog eens vier grote kinderen kado. Mijn Prinsjes hebben 2 zusjes en 2 broertjes waar ze denk ik altijd bij terecht kunnen en die zielsveel van ze houden.  Ook al zien ze elkaar niet zo vaak, toch voel en zie ik dat de band met hun broertjes en zusjes sterk is.  Mijn Prinsjes weten dat het dichte familie is ook al wonen ze ver weg.
Het lukt ons zelden om allemaal op hetzelfde moment samen te komen.  De laatste keer was op een tuinfeest bij mijn mama en papa, toen Ruben een goed half jaar oud was.  Ik heb dus geen foto waar we echt allemaal samen op staan, Oscar was toen namelijk nog niet geboren.  Maar alle vier komen ze geregeld op bezoek in Brussel en wij gaan ook regelmatig naar Nederland en dan geeft het me altijd een warm gevoel om te zien hoe goed mij Prinsjes zich bij hen voelen.  


Ook mijn familie is een belangrijke constante in het leven van onze Prinsjes. Bijna elke vrijdagavond gaan we eten bij Omi en Opi en vaak zijn mijn broer en zijn vriendin er dan ook. Daar kijken de Prinsjes elke week weer heel erg naar uit !  Als er eens een week tussen uit valt dan zijn ze heel erg teleurgesteld.  Omi en Opi hebben een toverkast waar altijd wel iets in te vinden valt ;-) en in de zomer slapen ze in een tent in de tuin, dat vinden onze Prinsjes helemaal geweldig !  


Ruben en Oscar zullen nooit alleen zijn en dat is een geruststellende gedachte...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten