maandag 4 november 2013

Kadootjes !

Er komen weer drukke tijden aan ! Kadootjes gewijs dan. Eerst Sinterklaas, dan kerst en dan op 3 januari ook nog eens Ruben' s verjaardag. Niet alleen kadootjes voor mijn Prinsjes, maar ook voor het nichtje en neefje en het dochtertje en in januari verwachtte babytje van mijn beste vriendin, dat zijn een hele hoop kadootjes en dat vraagt om lijstjes. Kwestie van het overzicht te bewaren wanneer er een hele hoop pakjes voor me liggen en ik waarschijnlijk niet meer weet wat ik voor wie besteld heb ;-)
Meestal begin ik op tijd met zoeken, maar dit jaar ben ik er, al zeg ik het zelf, wel heel vroeg bij.  Vorige woensdag was het "Dag van de webshop". Veel webshops gaven hun klanten op die dag een korting, waar ik alvast gretig gebruik van heb gemaakt! Mijn favorieten voor kinder- en babyspeelgoed zijn De Kleine Zebra en PS Ik hou van jou . Als je op die sites gaat dan vind je altijd wel iets, ook voor jezelf, want ze hebben mooie accessoires en woonspullen en dingen die te mooi zijn om niet te hebben. Soms vind ik het echt moeilijk me in te houden om niets te kopen... Vorige woensdag moest ik me nu eens niet inhouden en heb ik me kunnen laten gaan, aaaahhh niks zo zalig als een vol virtueel winkelkarretje. Het voelt ook altijd zo goed aan om originele dingen te vinden voor de Prinsjes, al denk ik soms dat ik enthousiaster ben over de kadootjes dan de Prinsjes ;-) 
Ook het wachten op de levering vind ik altijd zo leuk, ik kijk reikhalzend uit naar het moment dat de koerier de pakjes komt brengen. Vandaag kreeg ik zo'n levering en morgen verwacht ik er ook nog eentje, het is dus nog niet gedaan met de pret! En dan nog eens pret wanneer ik de blik in m'n Prinsjes ogen zie wanneer ze de pakjes opendoen natuurlijk !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten